REZERVACE

Své lekce si můžete rezervovat ZDE.

Nemáte-li ještě vytvořen uživatelský účet pro přístup do rezervačního systému, pište na info@fitklubmami.cz váš email, telefon a datum narození. 

1.  kliknutím se dostanete do objednávkové tabulky Fit Klub Mami
2.  klikněte na vámi vybranou lekci
3.  zrušit vámi rezervovanou lekci můžete nejpozději 6 hodin před jejím uskutečněním, v opačném případě po vás bude vyžadována platba. Vlastníte-li permanentku - bude vám lekce zaznamenána. Nevlastníte-li, budeme po vás při dalším návštěvě žádat pokutu ve výši jednoho vstupného
4.  lekce se konají při minimálním počtu 3 osob na lekci.
5.  nebudete-li si s něčím vědět rady, volejte na 720 020 521.

ROZVRH PODZIM 2018

 

 

INSTRUKTOŘI

 

 

 

CHAREKTERISTIKA LEKCÍ

 

BOSU FITNESS/COMPLETE

Aerobní cvičení na oboustranné balanční plošině, zaměřené na posílení a zpevnění všech svalových skupin

BOSU BALANCE

Cvičení na oboustranné balanční plošině, využívající obou plošin ke zpevnění středu těla a na zdokonalení celkového držení a vyrovnání svalových dysbalancí

TRAMPIES 

Aerobní cvičení na trampolínkách je používáno pro rehabilitační účely již přes 20 let, je cvičení bez nárazů, není u něj taková pravděpodobnost zranění jako u jiných aerobních cvičení. Snižuje náchylnost k artritidě nebo postižení kloubů. Trampolínky přinášejí kardiovaskulární cvičení, přispívají k zdokonalování oběhového systému, posílení organismu, zvyšování odolnosti, zlepšování stability a koordinace jednoduchou a zábavnou formou

FIT BALL

A nebo také Super ball.Za těmito názvy se neskrývá nic jiného než posilovací a balanční cvičení na velkých míčích, které obsahuje některé z rehabilitačních prvků zlepšující stabilitu i ohebnost pátře a posilovací cviky pro zpevnění i tvarování postavy. Patří mezi aerobní hodiny, při kterých se maximálně šetří kloubní systém našeho těla. Kromě zábavy se při lekci Fit-ball také řádně zapotíme:-)!!

BODYFORM

Velmi oblíbené hodiny zaměřené na posilování a tvarování celého těla. Hlavním cílem je posílení partií těla se sklonem k ochabování s přihlédnutím na správné držení těla a udržení fyzické kondice. V hodině používáme různé posilovací pomůcky

PILATES

Je cvičení které rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání. Vychází z Pilatesovy metody. Propracovává zádové, břišní a hýžďové svalstvo svaly jako základ správného držení těla. Cvičí se bez bot. S sebou ručník.

ZUMBA 

Není jenom obyčejné cvičení, Zumba je hlavě jedna velká party, kde se odreagujete od všech starostí. Nemusíte se bát složitých choreografií, Zumba je vhodná pro každého v každém věku. Je to jednoduché. Taneční hodina Zumby kombinuje tance jako je Salsa, Merengue, Cumbia, Reaggaeton, Flamenco, Hip-hop, Cha-cha, Samba, Calypso, Belly Dance a mnoho dalších. Cvičení je tak jednoduché, zábavné a hlavně efektivní. Zumba lekce střídá v daných intervalech pomalejší a rychlé tempo

BŘIŠNÍ PEKÁČ

Lekce zaměřené na spalování tuků v oblasti břišních svalů, jejich tvarování a posílení

TRX

Balančně-koordinančí cvičení na zavěšených popruzích, využití vlastní váhy těla pro posílení vašeho středu. Náročnost lekcí si určujeme sami dle vychýlení od osy těla.

SPINNING

Kondiční jízda na vnitřních kolech (indoor cycling), vhodné pro všechny věkové kategorie

KOČÁRKOVÁNÍ

Venkovní aerobní cvičení pro maminky, které chtějí mít při sobě své děti při cvičení.

DNS

Program „Děti na startu“ cvičení pro děti ve věku 4 -6 let, základy atletiky, gymnastiky, míčových her a pohybových her

FLOWIN

Je tréninkový koncept složen z velké podložky – tréninkové plochy a sady malých podložek pro ruce, nohy, kolena a lokty, založen na přirozených a plynulých pohybech bez doskoků a zatížení kloubů, hojně využíván ve fitness programech i v rehabilitacích

SM SYSTÉM

Neboli "Stabilizační a Mobilizační Systém" se opírá o 39let postupného vývoje a 34 let klinických zkušeností s tímto cvičením u pacientů s bolestmi páteře v bederní, hrudní i krční oblasti, u pacientů s akutním výhřezem ploténky a u skoliózy. Cvičení má také velký význam u prevence a léčby poruch velkých kloubů – kloub kyčelní, kolenní a ramenní, kluby nohou a klenba nožní.

ZDRAVÁ ZÁDA

Hlavní náplní lekcí zdravá záda je odstranění bolesti zad a krční páteře, protažení zkrácených a posílení oslabených svalů zad a břicha. Lekce zdravá záda jsou funkčním zapojením důležitých svalových skupin a jejich cvičením děláte něco pro své zdraví a dobrý pocit ze svého zpevněného a ohebného těla.

POWERJÓGA

Dynamická forma jógy, při které dochází k obnově fyzické kondice, zvýšení pohybového rozsahu, kontrole dýchaní a celkovému zlepšení koncentrace